هنگامی که کلیه ها شما خاموش چه مدت می توانید زنده

جمعه 1 آذر 1392
ن : lafee

هنگامی که کلیه ها شما خاموش چه مدت می توانید زنده

هنگامی که کلیه ها شما خاموش چه مدت می توانید زنده

هنگامی که کلیه خود را تعطیل چه مدت شما می تواند زندگی می کنند ؟ آن سخت است برای بیماران کلیوی به زندگی می کنند تا زمانی که جمعیت عمومی است . طول عمر یک فرد با خاموش کردن کلیه نگرانی عمده برای بیماران می شود چیست .

در واقع ، هیچ یک مجموعه طول عمر برای افراد با خاموش کردن کلیه آن است که توسط عوامل مختلف تحت تاثیر قرار وجود دارد .

همانطور که کلیه ها به طور قابل توجهی دچار اختلال شده ، سطح بالایی از مواد زائد را در body.Consequently ساخت تا ، یک میزبان از عوارض و ناراحتی ها مانند کم خونی، فشار خون بالا به نظر می رسد ، پروتئینوری و غیره این عوارض می توانند کوتاه طول عمر بیماران significantly.Therefore ، مهم است که برای بیماران به دنبال درمان برای کنترل این عوارض است . ایمیل به kidneycares@hotmail.com های پزشکی برای کنترل این عوارض .

درمان نقش حیاتی در مؤثر بر طول عمر افرادی که کلیه تعطیل ایفا می کند. دیالیز خط اول درمان برای افرادی است که کلیه خود را شکست که برای کارکرد مناسب می باشد. طول عمر بیماران دیالیزی فقط بین 5-6 سال است. با این حال ، بعضی از بیماران ممکن است به بالاتر از 10 سال زندگی می کنند و حتی خرد است.

اگر درمان تهاجمی است به تصویب رسید، بیماران مبتلا به خاموش کردن کلیه زندگی می کنند تا زمانی که جمعیت عمومی خواهد شد. چگونه برای بازگرداندن اختلال در ساختار کلیه و افزایش عملکرد کلیوی ، هدف درمان کلیدی می شود. اگر ساختار کلیه قابل بازیابی می باشند ، عملکرد کلیوی خواهد شد قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. از این رو، طول عمر یک فرد با خاموش کردن کلیه خواهد شد تا حد زیادی طولانی شده است .

میکرو چینی دارو Osmotherapy یک درمان موثر برای shutdown.This کلیه رادرمان گیاهی که در آن انواع مختلف از گیاهان در آن اعمال شده است. مواد تشکیل دهنده طب موثر می تواند به بافت کلیه اختلال در بازسازی و ارائه مواد مغذی مقوی ضروری برای ترمیم بافت های کلیوی . وقتی کلیه عمل مؤثرتر ، بیماران مبتلا به خاموش کردن کلیه زندگی می کنند تا زمانی که جمعیت عمومی خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خاموش کردن کلیه , طول عمر یک فرد با خاموش کردن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.